0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

آینده ای که به ظهور رسیده است

تکنولوژی GPON همان آینده‌ای که به ظهور رسیده است.

جیپان بیشترین سرعت و طولانی‌ترین عمر و کمترین قیمت در ساختار شبکه در بازار کنونی است.

که یک شبکه دسترسی معتبر رو به آینده با انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتقا در آینده را در اختیار ما قرار می‌دهد.

پهنای باند بالا، ذخیره انرژی، فناوری سبز در طیف وسیعی از کسب‌وکارها و سازمان‌های دولتی می‌تواند مفید فایده باشد. همچنین در هتل‌ها، ساختمان‌های اداری بزرگ، برج‌های مسکونی و تجاری و دانشگاه‌ها و ...

گروه مهندسی سپیتام به‌عنوان یکی از پیشتازان تکنولوژی جیپان در طراحی و پیاده‌سازی این پروژه‌ها می‌باشد.

این تکنولوژی اثبات‌شده در آینده است و می‌تواند با ظرفیت بالا تمامی خدمات مبتنی بر شبکه را پوشش دهد و کلیه سیگنال‌های جریان ضعیف را نیز روی تار فیبر نوری انتقال دهد.ازجمله: دوربین‌های مداربسته وAccess Control فوق‌العاده باکیفیت، کنترل دسترسی به درب خروجیIPTV ،اینترنت پرسرعت،Video On demand و وب کم،سیستم‌های امنیتی و شبکه دسترسی POS،تلفن آنالوگ سنتی، ترمینال‌های VOIP احضار آسانسور، تلفن تحت شبکه.

سریع و قابل‌اعتماد

تکنولوژی جیپان پهنای باند بالا و سرعت غیرقابل مقایسه‌ای با سیستم‌های قدیمی کابلی را دارد. همچنین طول عمر بالاتر و دسترسی طولانی‌تر، تداخل کمتر و راه‌حل‌های سریع‌تری در اتصالات دارد.

صرفه‌جویی در هزینه

سوییچ کردن به تکنولوژی جیپان هم صرفه‌جویی کوتاه‌مدت و هم بلندمدت دارد. جیپان در حال حاضر ارزان‌ترین ساختار شبکه‌ای است که می‌تواند در بازار باشد. ۸۰ درصد سیم مسی کمتر و ۶۰ درصد برق مصرفی کمتر نسبت به شبکه‌های سنتی!

 لطفاً مقاله "GPON چیست؟" را مطالعه بفرمایید.

همچنین در جیپان آموزش ساده‌تر، نگهداری و تعمیرات کمتر و هزینه‌های نصب و راه‌اندازی کمتری دارد. همچنین جیپان نسبت به دیگر ساختارها چرخه عمر بیشتری در آینده خواهد داشت و به این زودی از دور خارج نمی‌شود.

فیبر نوری سبک‌تر از کابل مسی است و حمل‌ونقل آن نیز به‌مراتب ارزان‌تر می‌باشد.

تکنولوژی امن‌تر

جیپان امنیت شبکه بیشتری و وقفه‌های کمتری در سرویس‌دهی خود دارد. اقدامات امنیتی قدرتمند در لایه فیزیکی، لایه داده و در درگاه کاربر نهایی داشته و احتمال DoSS ، تغییر مسیرها و یا سایر حملات مخرب را کاهش داده یا از بین می‌برد.

تکنولوژی سبز

تکنولوژی جیپان به دولت و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا هر چه بیشتر به حفظ محیط‌زیست خود کمک کنند. در سیستم جیپان از فیبر نوری استفاده می‌شود که بیشتر از شیشه استفاده‌شده است که قابل بازیافت می‌باشد.

همچنین ۹۰ در صد کابل مسی کمتر استفاده می‌شود و ۶۰ درصد برق کمتری نسبت به شبکه‌های سنتی مصرف دارد. مزیت محیط‌زیستی دیگر این است که تا ۹۰ درصد کمتر نسبت به تکنولوژی‌های سنتی، نیاز به تهویه مطبوع در اتاق سرورها دارد.

صرفه‌جویی در فضا

GPON برخلاف سیستم‌های شبکه سنتی نیاز به چندین اتاق پر از تجهیزات و سیم نیاز ندارد. به دلیل اینکه در این سیستم به‌جای چندین کابل فقط یک کابل مصرف می‌شود. همچنین فضای لازم جهت رایزر های ساختمان‌ها تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

تکنولوژی باثبات در آینده

به دلیل اینکه در جیپان، فیبر تا اتاق‌ها می‌رود، بنابراین در درازمدت نیازی به‌جایگزینی آن با یک تکنولوژی دیگر نخواهد بود. این سیستم در صورت ارتقا یافتن در آینده، فقط باید تجهیزاتی که درقسمت کاربر است تغییر کند و نیازی به تغییر در ساختار اصلی که پسیو است نخواهد بود.

پیشرفت‌های اخیر GPON (NGPON2 and XGSPON) نشان می‌دهد که همین بستر فعلی GPON می‌تواند نیازهای پهنای باند کاربران را تا دو یا سه نسل دیگر برآورده نماید.

یک تکنولوژی همه‌فن‌حریف که مدت‌ها منتظر بودیم!

ارائه یک تجربه بهتر برای کاربران شامل: ظرفیت پهنای باند بالا، صرفه‌جویی در هزینه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، امن‌تر، سریع‌تر، صرفه‌جویی در فضا و تکنولوژی باثبات در آینده

همه این‌ها رؤیاهایی در سال‌های گذشته بوده که اینک برآورده شده است.

خوشبختانه شرکت مخابرات در کشور ما مقدمات و تمهیدات لازم برای برآورده کردن این تکنولوژی در منازل را مهیا نموده است و درصدد است با اجرای فیبر بتواند بستر لازم برای یک زندگی بهتر و پیشرفته‌تر را به مردم ایران ارائه دهد.

چگونه این خواسته‌های رؤیایی رو اجرایی کنیم؟

گروه مهندسی سپیتام بادانش و تجربه ۱۰ ساله خود درزمینهٔ اجرای پروژه‌های حفاظتی و امنیتی در بستر فیبر نوری، انتقال انواع سیگنال بر روی تار فیبر نوری و تولید و تأمین تجهیزات پسیو و اکتیو فیبر نوری در حوزه صنعت، اکنون قدم در مسیر این تکنولوژی گذاشته و وارد فضای اجرای این دست پروژه‌ها در ساختمان‌های مسکونی واداری شده است.

این شرکت دارای تأییدیه از شرکت مخابرات بوده و راه‌کارهای تخصصی برای اجرای فیبر و راه‌اندازی کلیه سیگنال‌های جریان ضعیف روی فیبر نوری را دارا می‌باشد.

صفرتا صد طراحی و تأمین تجهیزات و اجرای پروژه را می‌توانید از ما بخواهید.