0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

دوربینهای حرارتی جدید برای مقابله با ویروس کرونا

Platinum CCTV از انتشار نسخه جدید دمای بدن حرارتی خود خبر داده است.

دوربین‌های سنجشی که در مکان‌های مختلف عمومی و خصوصی نصب می‌شود تا به کمک آن‌ها تب مراجعان و کارمندان خود را اسکن کنند.

این نسخه جدید دوربین IP IP Thermal / Visible PT-BF5421-T نمایانگر جدیدترین نسل تصویربرداری حرارتی هوش مصنوعی است که برای اندازه‌گیری دمای دقیق بدن بادقت ±0.54°F طراحی‌شده است.

" اسکن تب در افراد می‌تواند به شناسایی علائم اولیه ویروس‌ها در افراد آلوده به آن کمک کند."

اسکن تب در افراد می‌تواند به شناسایی علائم اولیه ویروس در افراد کمک کند قبل از اینکه شانسی برای گسترش بیشتر داشته باشند. این می‌تواند دمای دقیق بدن را نشان بدهد درحالی‌که افراد ماسک زده، کلاه و حتی کلاه ایمنی دارند و با سرعت عادی قدم می‌زنند.

این دوربین‌ها به‌سرعت بخشیدن به فرایندهای غربالگری به‌وسیله تجهیزات و ارائه هشدارهای شنیداری و دیداری در هنگام یافتن دمای بالاتر از بدن معمولی کمک می‌کنند تا این مرکز بتواند بر اساس پروتکل‌های تصویبی خود نسبت به جدا کردن فرد آلوده از بقیه مراجعین یا کارمندان کمک کنند تا از انتشار ویروس جلوگیری گردد.

. A.I جدید ساخته‌شده در این دوربین‌ها، به دوربین اجازه می‌دهد تا دقت و افزایش سرعت غربالگری را برای کلیه امکانات حفظ کند.

دوربین‌های تصویربرداری حرارتی برای آشکارسازی تب

دوربین‌های مداربسته تب با تصویربرداری حرارتی ضمن شناسایی افراد دارای علائمی که می‌توانند مراحل اولیه ویروس باشند، به‌سرعت بخشیدن به پروسه بازرسی‌های امنیتی کمک می‌کنند. این می‌تواند به جلوگیری از گسترش کمک کرده و به عملکرد زنجیره‌های تأمین ما کمک شایانی نماید. این دوربین‌ها با اسکن سریع و بدون تماس افراد می‌تواند خطوط کارخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی را سرعت بخشیده و درعین‌حال به شناسایی افراد دارای علائم ویروس و کمک به جلوگیری از شیوع آن کمک کند.

مایکل دانتمان، مدیرعامل Platinum CCTV گفت: "این دوربین واقعاً نحوه عملکرد مشاغل را تغییر می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا زنجیره‌های تأمینمان را فعال نگه‌داریم." وی افزود: اسکن سریع کارمندان هنگام ورود به یک کارخانه یا هنگام ورود افراد به مراکز حمل‌ونقل عمومی یا فروشگاه‌های مواد غذایی در سراسر کشور کمک می‌کند تا کشور به فعالیت‌های حیاتی ادامه دهد.

درعین‌حال، ما از بسیاری از مشتریان خود شنیدیم که مشتریان آن‌ها و کارمندان احساس امنیت بیشتری دارند و می‌دانند که هنگام ورود، همه افراد به دلیل وجود این دوربین‌ها تب سنجی شده‌اند. "

علاوه بر این از دوربین حرارتی PT-BF5421-T می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای مستقل برای نیروهای امنیتی و حفاظتی استفاده کرد.

غربالگری سریع افراد

وی می‌افزاید: "اکنون، پرسنل امنیتی می‌توانند افراد بیمار را بدون نیاز به تماس با آن‌ها، غربالگری کرده و شناسایی کنند. این امکان این اجازه را می‌دهد که بر اساس پروتکل‌های جداسازی ایمن و مؤثر متخصصان پزشکی، طبق دستورالعمل هر مرکز اجرا سازیم.

از دوربین حرارتی PT-BF5421-T می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای مستقل برای پرسنل امنیتی استفاده کرد که فقط بر روی لپ‌تاپ به‌صورت زنده تماشا کنند یا می‌توان آن را با پلتفرم اختصاصی AVM مدیریت پیشرفته فیلم‌برداری ویدئویی برای ضبط گنجانید. سایر ویژگی‌های دوربین تب حرارتی عبارت‌اند از:

HD Resolution Video quality (1920 x 1080 visual resolution)

Accuracy to ±0.3°C (±0.54°F) at normal body temperatures

Configurable Audible Siren and Visible light alert

Artificial Intelligence for most accurate temperature readings

ONVIF 2.0 compliant works with most NVR software

Platinum CCTV: Thermal Camera Applications

افزایش امنیت در امکانات

همه‌گیر فعلی COVID-19 فعلاً جدیدترین و طولانی‌ترین تهدیدهای ویروسی است که روش زندگی و ایمنی همه مردم دنیا را تهدید کرده است. ابولا، H1N1، SARS و سایر بیماری‌های واگیردار، در مکان‌هایی که توده‌های مردم در آن سفر می‌کنند و یا تجمع می‌کنند، نیاز به امنیت بیشتر را برجسته‌تر کرده‌اند.

دوربین حرارتی PT-BF5421-T کاربردهای متنوعی دارد، ازجمله:

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب پزشک

خانه‌های سالمندان و تسهیلات کمک به زندگی

امکانات سرویس غذا

مکان‌های ورزشی و مراکز همایش

فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو

پاسگاه‌های پلیس و پایگاه‌های نظامی

مراکز تولیدی، انبازها، کارخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۷ April ۲۰۲۰

ترجمه‌شده در گروه مهندسی سپیتام

"با امید به اینکه شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته و دانش‌بنیان ایرانی نیز بتوانند به این تکنولوژی با این دقت بالادست پیدا کنند و هرچه سریع‌تر اقدام به تولید انبوه و پخش در سراسر کشور نمایند. باتوجه‌به همه‌گیری این ویروس و حتی احتمال به‌وجودآمدن ویروسهای جدیدتر در آینده، این قابلیت در دوربین‌های مداربسته تولیدی، می‌تواند یک مزیت رقابتی برای شرکت‌های تولیدکننده ایجاد نماید. در نظر داشته باشید زین پس تمامی مراکز پر رفت‌وآمد برای انتخاب دوربین‌های خود این موضوع را در نظر خواهند گرفت."